Informace o projektu
Inkluzivní praxe a novinky v pedagogické diagnostice na podporu rozvoje kompetencí studentů pro inkluzivní vzdělávání
(Podpora kompetencí studentů k inkluzi)
- Kód projektu
- MUNI/FR/1356/2014
- Období řešení
- 1/2015 - 12/2015
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Fond rozvoje MU
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Předkládaný projekt je v souladu s tematickým okruhem A 2 zaměřen na podporu praktických aspektů profesní přípravy studentů v oblasti inkluzivního vzdělávání - zkušenosti odborníků z praxe. Studenti se rovněž seznámí s možnostmi uplatnění teorie strukturální kognitivní modifikovatelnosti pro zvýšení úspěšnosti svých žáků, zejména těch nejvíce ohrožených vyloučením ze systému běžných základních škol. Poznají také další novinky pedagogické diagnostiky a jejich využití v praxi.